سقیفه بنی ساعده یک جریان مستمر تاریخی است

سقیفه بنی ساعده یک جریان مستمر تاریخی است

سقیفه بنی ساعده یک جریان مستمر تاریخی است که در برابر همه نهضتهای توحیدی سر بر می آورد، تا "امت" را بدون "امام" در بیراهه تاریخ رها سازد.
"همیشه مصلحت، روپوش دروغین  و زیبایی بوده  تا دشمنان حقیقت، حقیقت را در درونش مدفون کنند و همیشه مصلحت تیغ شرعی بوده است تا حقیقت را رو به قبله ذبح کنند که مصلحت همیشه مونتاژ دین و دنیا بوده است. "تشیع مصلحت" نابود کننده "تشیع حقیقت" است همچنانکه در تاریخ اسلام، "اسلام حقیقت" قربانی "اسلام مصلحت" شد که آغاز نبرد میان مصلحت و حقیقت در سقیفه بود و مصلحت پیروز شد و از همانجا همچنان ادامه دارد و همچون دو خطی که از یک نقطه آغاز می شوند و باز او به یک درجه ای از هم دور می شوند و هرچه می گذرد فاصله بیشتر می شود و بیشتر ، تا فاصله حقیقت و مصلحت می شود فاصله ظلم  و عدل، امامت و استبداد، جمود و اجتهاد، ذلت و عزت و..."*
انتخابات خبرگان رهبری در اسفند 94 عرصه دوباره ای برای نبرد اشراف مصلحت مدار با انقلابیون حقیقت گرا است.
اشراف مصلحت مدار که امروز به پشتیبانی امریکا هم مستظهرند،  آمده اند که کار ناتمام سی ساله شان را در خبرگان پنجم یکسره  و خانه نشینی علی را  امضاء کنند !
سقیفه ستیزی با شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) برپا شد و با خون حسین بن علی(ع)  اوج گرفت تا یادمان باشد که سقیفه ستیزی هم خون دل شاهد می خواهد  و هم خون رگ شهید!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[ جمعه 24 آبان 1394 ] [ 12:22 ] [ یاشار ]
[ ]

دانلود آهنگ جدید